Zasady rekrutacji na studia I stopnia

Kandydaci na studia  niestacjonarne przyjmowani są na podstawie kolejności złożenia dokumentów oraz wniesienia stosownych opłat rekrutacyjnych. Kandydaci na studia I stopnia składają następujące dokumenty:

  1. podanie do Rektora na formularzu wewnętrznym uczelni,
  2. kserokopia świadectwa dojrzałości potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Uczelnię (oryginał do wglądu),
  3. dwie jednakowe fotografie o wymiarach 35 x 45 mm,
  4. fotografia (spełniająca wymagania określone przy wydawaniu dowodów osobistych i paszportów) w wersji cyfrowej (format JPG, rozmiar nie powinien przekraczać 50 kB (400 x 500 pikseli), nagrana na płytę CD lub DVD. Zdjęcie powinno być identyczne ze zdjęciem “na papierze”, dostarczonym na Uczelnię razem z pozostałymi dokumentami,
  5. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej – 85 zł,
  6. potwierdzenie dokonania opłaty za legitymację i indeks – 26 zł.

Kandydat zobowiązany jest do wniesienia opłaty czesnego za pierwszy miesiąc nauki w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w sprawie wysokości pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów.

Prosimy o zabranie ze sobą oryginałów w celu potwierdzenia zgodności.

W przypadku rezygnacji opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi.

Opłaty można dokonać osobiście w siedzibie uczelni (gotówką) lub przelewem bankowym na rachunek bankowy WSBiO:
45 1020 1068 0000 1302 0072 7586, w tytule należy wpisać: imię, nazwisko, kierunek w skrócie (BW lub BN), stopień studiów (np. I lub II).

Kandydaci zobowiązani są do zapoznania się i podpisania poniższej umowy:

 

Informujemy, że dnia 6 maja 2019 r. rozpoczęliśmy rekrutację na studia I i II stopnia na rok akademicki 2019/2020. Dokumenty należy składać w siedzibie Uczelni przy ul. Gen. J. Zajączka 7, 01-518 Warszawa, III piętro – pokój nr 1,
w godz. 8:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku, 9:00 – 13:00 w soboty.

Zasady rekrutacji na studia II stopnia

Kandydaci na studia  niestacjonarne przyjmowani są na podstawie kolejności złożenia dokumentów oraz wniesienia stosownych opłat rekrutacyjnych. Kandydaci na studia II stopnia składają następujące dokumenty:

  1. podanie do Rektora na formularzu wewnętrznym uczelni,
  2. kserokopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz suplementu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Uczelnię (oryginał do wglądu),
  3. dwie jednakowe fotografie o wymiarach 35 mm x 45 mm,
  4. fotografia (spełniająca wymagania określone przy wydawaniu dowodów osobistych i paszportów) w wersji cyfrowej (format JPG, rozmiar nie powinien przekraczać 50 kB (400 x 500 pikseli), nagrana na płytę CD lub DVD. Zdjęcie powinno być identyczne ze zdjęciem “na papierze”, dostarczonym na Uczelnię razem z pozostałymi dokumentami,
  5. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej – 85 zł,
  6. potwierdzenie dokonania opłaty za legitymację i indeks – 26 zł.

Kandydat zobowiązany jest do wniesienia opłaty czesnego za pierwszy miesiąc nauki w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w sprawie wysokości pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów.

Prosimy o zabranie ze sobą oryginałów w celu potwierdzenia zgodności.

W przypadku rezygnacji opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi.

Opłaty można dokonać osobiście w siedzibie uczelni (gotówką) lub przelewem bankowym na rachunek bankowy WSBiO:
45 1020 1068 0000 1302 0072 7586, w tytule należy wpisać: imię, nazwisko, kierunek w skrócie (BW lub BN), stopień studiów (np. I lub II).

Kandydaci zobowiązani są do zapoznania się i podpisania poniższej umowy:

Informujemy, że dnia 6 maja 2019 r. rozpoczęliśmy rekrutację na studia I i II stopnia na rok akademicki 2019/2020. Dokumenty należy składać w siedzibie Uczelni przy ul. Gen. J. Zajączka 7, 01-518 Warszawa, III piętro – pokój nr 1,
w godz. 8:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku, 9:00 – 13:00 w soboty.

Kontakt w sprawie rekrutacji:

mgr Sylwia Proszkiewicz

sekretariat@wsbio.waw.pl

tel. 22 856 52 06, pok. 1

fax. 22 856 52 06

Poznajmy się bliżej: