Informujemy, iż od dnia 06 maja 2024 r. rozpoczęliśmy rekrutację na studia I i II stopnia na semestr zimowy w roku akademickim 2024/2025. Dokumenty należy składać w siedzibie Uczelni przy ul. Zakroczymskiej 13 w Warszawie od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 15:30 w pokoju nr 4 oraz w soboty w godz. 8:30 – 15:30 w pokoju nr 6. Rekrutacja zakończy się 30 września 2024 r.
ZASADY REKRUTACJI NA STUDIA I STOPNIA
Kandydaci na studia niestacjonarne przyjmowani są na podstawie kolejności złożenia dokumentów oraz wniesienia stosownych opłat rekrutacyjnych. Kandydaci na studia I stopnia składają następujące dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy na studia I stopnia;
- zdjęcie o wymiarze 35 x 45 mm;
- kserokopia śwaidectwa dojrzałości potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Uczelnię (prosimy o zabranie ze sobą oryginałów świadectw w celu potwierdzenia zgodności);
- fotografia (spełniająca wymagania określone przy wydawaniu dowodów osobistych i paszportów) w wersji cyfrowej (format JPG, rozmiar nie powinien przekraczać 50 kB (400 x 500 pikseli) nagrana na płytę CD; (zdjęcie powinno być identyczne ze zdjęciem „na papierze”, dostarczonym na Uczelnię razem z pozostałymi dokumentami);
- dowód wpłaty opłaty jednorazowej (wpisowe) – 400 zł
W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów opłata jednorazowa (wpisowe) nie podlega zwrotowi. - dowód wpłaty za legitymację – 35 zł
W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów po 15.08.2024 r. opłata za legitymację nie podlega zwrotowi. - dowód osobisty (w celu okazania);
- kandydat na studia, który nie osiągnął pełnoletniości musi dołączyć do kompletu dokumentów zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na składanie wszelkich dokumentów i oświadczeń związanych z podjęciem, przebiegiem i ewentualną rezygnacją ze studiów oraz na podpisanie umowy w sprawie wysokości pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów oraz opłat za usługi edukacyjne.
Zgoda rodziców-opiekunów prawnych na podjęcie studiów przez osobę małoletnią.
Oświadczenie rodzica-opiekuna prawnego.
Opłaty można dokonać osobiście w siedzibie uczelni (gotówką) lub przelewem na rachunek bankowy:
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego z siedzibą w Warszawie
00-225 Warszawa, ul. Zakroczymska 13
numer konta: 45 1020 1068 0000 1302 0072 7586
W tytule należy wpisać: imię i nazwisko, stopień i kierunek studiów (I BW lub I BN), rodzaj wpłaty (wpisowe, legitymacja, czesne).
Kandydat zobowiązuje się do wniesienia opłaty czesnego za pierwszy miesiąc nauki w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w sprawie wysokości pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów oraz opłat za usługi edukacyjne na studiach.
Kandydaci zobowiązani są do zapoznania się i podpisania poniższej umowy:
ZASADY REKRUTACJI NA STUDIA II STOPNIA
Kandydaci na studia niestacjonarne przyjmowani są na podstawie kolejności złożenia dokumentów oraz wniesienia stosownych opłat rekrutacyjnych. Kandydaci na studia II stopnia składają następujące dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy na studia II stopnia;
- zdjęcie o wymiarze 35 x 45 mm;
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów, w tym i suplementu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Uczelnię (prosimy o zabranie ze sobą oryginałów świadectw w celu potwierdzenia zgodności);
- fotografia (spełniająca wymagania określone przy wydawaniu dowodów osobistych i paszportów) w wersji cyfrowej (format JPG, rozmiar nie powinien przekraczać 50kB (400 x 500 pikseli) nagrana na płytę CD (zdjęcie powinno być identyczne ze zdjęciem “na papierze” dostarczonym na Uczelnię razem z pozostałymi dokumentami);
- dowód wpłaty opłaty jednorazowej (wpisowe) – 400 zł
W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów opłata jednorazowa (wpisowe) nie podlega zwrotowi. - dowód wpłaty za legitymację – 35 zł
W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów po 15.08.2024 r. opłata za legitymację nie podlega zwrotowi. - dowód osobisty (w celu okazania)
Opłaty można dokonać osobiście w siedzibie uczelni (gotówką) lub przelewem na rachunek bankowy:
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa i Ochrony
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego z siedzibą w Warszawie
00-225 Warszawa, ul. Zakroczymska 13
numer konta: 45 1020 1068 0000 1302 0072 7586
W tytule należy wpisać: imię i nazwisko, stopień i kierunek studiów (II BN), rodzaj wpłaty (wpisowe, legitymacja, czesne).
Kandydat zobowiązuje się do wniesienia opłaty czesnego za pierwszy miesiąc nauki w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w sprawie wysokości pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów oraz opłat za usługi edukacyjne na studiach.
Kandydaci zobowiązani są do zapoznania się i podpisania poniższej umowy: